၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ႏွစ္လယ္ ေလာက္က Audi ကား ကုမၼဏီမွ ထုတ္ေဖာ္ ျပသလိုက္တဲ့
စက္ဘီး ျဖစ္ပါတယ္။ စက္ဘီး လို႔ေတာင္ ထင္ရက္ စရာ မရွိပါဘူး။ သူ႔ရဲ ႔
လုပ္ေဆာင္ခ်က္က ဆိုင္ကယ္ တစ္စီး နီးပါးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
၂၆ လက္မ အဆင့္ျမင့္ CFRP ဘီးကို အသံုးျပဳျပီး 530Wh Lithium-Ion
ဘက္ထရီလည္း တပ္ဆင္ ေပးထား ပါေသးတယ္။ Speed ၉ခ်က္ ထိုးလို႔ရတဲ့ အဆင့္ျမင့္
ျပိဳင္ စက္ဘီးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
လွ်ပ္စစ္ ေမာ္တာနဲ႔ ေမာင္းမယ္ ဆုိရင္ ၂
နာရီ၃ အထိ တာရွည္ ခံပါတယ္။ ေျခနင္း ေမာင္းႏွင္ဖို႔ အတြက္လည္း ဂီယာဘီး
ျဖစ္တဲ့ အတြက္ သာမန္ ဘီးေတြထက္ ျမန္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီဇိုင္းကလည္း
ထူးျခားလွပ ပါတယ္။ လက္ရွိ ကားကုမၼဏီ အားလံုးနီးပါး စက္ဘီးထုတ္ဖို႔ ၾကိဳးစား
ေနခ်ိန္မွာ Audi လည္း ေနာက္က် မက်န္ေအာင္ ဖန္တီး လိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။
စက္ဘီး ျပိဳင္ပြဲေတြမွာပါ ေမာင္းႏွင္ လို႔ ရတဲ့ ဘီးအမ်ိဳးအစား ျဖစ္ပါတယ္။
Ref: Techspace နည္းပညာဂ်ာနယ္
၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ႏွစ္လယ္ ေလာက္က Audi ကား ကုမၼဏီမွ ထုတ္ေဖာ္ ျပသလိုက္တဲ့ စက္ဘီး ျဖစ္ပါတယ္။ စက္ဘီး လို႔ေတာင္ ထင္ရက္ စရာ မရွိပါဘူး။ သူ႔ရဲ ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္က ဆိုင္ကယ္ တစ္စီး နီးပါးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
၂၆ လက္မ အဆင့္ျမင့္ CFRP ဘီးကို အသံုးျပဳျပီး 530Wh Lithium-Ion ဘက္ထရီလည္း တပ္ဆင္ ေပးထား ပါေသးတယ္။ Speed ၉ခ်က္ ထိုးလို႔ရတဲ့ အဆင့္ျမင့္ ျပိဳင္ စက္ဘီးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
လွ်ပ္စစ္ ေမာ္တာနဲ႔ ေမာင္းမယ္ ဆုိရင္ ၂ နာရီ၃ အထိ တာရွည္ ခံပါတယ္။ ေျခနင္း ေမာင္းႏွင္ဖို႔ အတြက္လည္း ဂီယာဘီး ျဖစ္တဲ့ အတြက္ သာမန္ ဘီးေတြထက္ ျမန္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီဇိုင္းကလည္း ထူးျခားလွပ ပါတယ္။ လက္ရွိ ကားကုမၼဏီ အားလံုးနီးပါး စက္ဘီးထုတ္ဖို႔ ၾကိဳးစား ေနခ်ိန္မွာ Audi လည္း ေနာက္က် မက်န္ေအာင္ ဖန္တီး လိုက္တာ ျဖစ္ပါတယ္။ စက္ဘီး ျပိဳင္ပြဲေတြမွာပါ ေမာင္းႏွင္ လို႔ ရတဲ့ ဘီးအမ်ိဳးအစား ျဖစ္ပါတယ္။
Ref: Techspace နည္းပညာဂ်ာနယ္
0 comments:
Post a Comment