အကယ္၍မ်ား
James Bond နဲ႔ Batman တုိ႔သာ အီတလီယံမ်ား ျဖစ္မယ္ဆုိရင္ မၾကာေသးမီွ
ရက္ပိုင္းအတြင္းကမွ ပထမဆုံးအၾကိမ္ ထုတ္ေဖာ္ျပသခဲ့တဲ့ Lamborghini Egoista
ကို ေမာင္းႏွင္ေနၾကမယ္ ထင္ပါတယ္။
Lamborghini ၏ ႏွစ္ ၅၀ ျပည့္
ေရႊရတုအထိမ္းအမွတ္ ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ Egoista စူပါကားဟာ ေလေၾကာင္းနည္းပညာကို
အေျခခံျပီး အထူးထုတ္လုပ္ထားတဲ့ ၁ ေယာက္စီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ျဖစ္ပါတယ္။
မွန္ပါတယ္။ ၁ ေယာက္စီးကား ျဖစ္ပါတယ္။ အတိအက် ေျပာရမယ္ဆုိရင္ေတာ့ Apache
တိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ကို အေျခခံျပီး ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ စူပါကားျဖစ္ပါတယ္။
စြမ္းေဆာင္ရည္ အပိုင္းသာမက ပံုစံဒီဇိုင္းပိုင္းမွာပါ Apache ရဟတ္ယာဥ္နဲ႔
တူညီသေယာင္ ရွိေနပါတယ္။
ပဥၥဂံပံုစံရွိ ယာဥ္ေမာင္းေနရာဟာ Apache
ရဟတ္ယာဥ္ရဲ့ cockpit အတိုင္းပါပဲ။ ျမင္းေကာင္ေရ ၆၀၀ အားရွိတဲ့ ၅.၂ လီတာ
စလင္ဒါ ၁၀ လုံးထုိး အင္ဂ်င္ဟာလည္း ၀-၆၀ မိုင္ႏႈန္းကို ၂
စကၠန္႔ေအာက္နဲ႔အေရာက္ ပို႔ေဆာင္ေပးႏုိင္စြမ္း ရွိေနပါတယ္။ ေလေၾကာင္းက႑မွာ
အဓိကထား သံုးစြဲတဲ့ အလူမီနီယံနဲ႔ ကာဗြန္ဖိုင္ဘာတုိ႔ကို အဓိကထားသုံးစြဲျပီး
တည္ေဆာက္ထားလုိ႔ ေပါ့ပါးသြက္လက္ျပီး အျမင္ဆန္းလွပါတယ္။
ဒါဘာဟုတ္ေသးသလဲ။ ယာဥ္ေမာင္းရဲ့ ထုိင္ခံုဟာ တိုက္ေလယာဥ္မွဴးေတြ
အေရးေပၚအေျခအေနမွာ ခုန္ထြက္သလို ခုန္ထြက္ႏိုင္ေအာင္ ဖန္တီးထားပါတယ္တဲ့။
အေရးေပၚ အေျခအေနမွာ Eject ႏွိပ္လိုက္ရံုပါပဲတဲ့။
ဒါေပမယ့္ သာမန္
အေျခအေနမွာလည္း eject ခလုတ္က အသံုးဝင္ဖြယ္ ရွိေနပါတယ္။ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့
Egoista ရဲ့ ယာဥ္ေမာင္းေနရာဟာ က်ဥ္းလြန္းတဲ့အတြက္ ယာဥ္ေမာင္းအေနနဲ႔ ကားထဲက
ထြက္တဲ့အခါမွာ စတီယာရင္ကိုျဖဳတ္ ၊ မတ္တပ္ရပ္ျပီး ကားကိုေက်ာ္ခြျပီးမွ
ထြက္လုိ႔ရမွာ ျဖစ္လို႔ပါပဲ။
ဘယ္လုိပဲဆုိဆုိ Egoista ကို
မလိုခ်င္သူ ရွိမွာမဟုတ္ပါဘူး။ Aventador ေတြ ၊ LaFerreri ေတြ ၊ McLaren P1
ေတြနဲ႔ ယွဥ္ရပ္ထားရင္ေတာင္ အားလုံးက Egoista ကိုပဲ အာရံုစိုက္ၾကမွာ
ေသခ်ာပါတယ္။ ျပႆနာတစ္ခုေတာ့ ရွိေနပါတယ္။
ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့
Lamborghini အေနနဲ႔ Egoista ကို ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ် သြားမွာမဟုတ္ပဲ
လူအမ်ားရဲ့ အိမ္မက္ထဲမွာသာ ရွိေနေစမွာ ျဖစ္ေနလုိ႔ပါပဲ။
Lamborghini Egoista နဲ႔ အိမ္မက္ထဲမွာ ဆုံၾကစို႔လား။
credit myanmar consumer guide
အကယ္၍မ်ား
James Bond နဲ႔ Batman တုိ႔သာ အီတလီယံမ်ား ျဖစ္မယ္ဆုိရင္ မၾကာေသးမီွ
ရက္ပိုင္းအတြင္းကမွ ပထမဆုံးအၾကိမ္ ထုတ္ေဖာ္ျပသခဲ့တဲ့ Lamborghini Egoista
ကို ေမာင္းႏွင္ေနၾကမယ္ ထင္ပါတယ္။
Lamborghini ၏ ႏွစ္ ၅၀ ျပည့္ ေရႊရတုအထိမ္းအမွတ္ ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ Egoista စူပါကားဟာ ေလေၾကာင္းနည္းပညာကို အေျခခံျပီး အထူးထုတ္လုပ္ထားတဲ့ ၁ ေယာက္စီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ျဖစ္ပါတယ္။
မွန္ပါတယ္။ ၁ ေယာက္စီးကား ျဖစ္ပါတယ္။ အတိအက် ေျပာရမယ္ဆုိရင္ေတာ့ Apache တိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ကို အေျခခံျပီး ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ စူပါကားျဖစ္ပါတယ္။ စြမ္းေဆာင္ရည္ အပိုင္းသာမက ပံုစံဒီဇိုင္းပိုင္းမွာပါ Apache ရဟတ္ယာဥ္နဲ႔ တူညီသေယာင္ ရွိေနပါတယ္။
ပဥၥဂံပံုစံရွိ ယာဥ္ေမာင္းေနရာဟာ Apache ရဟတ္ယာဥ္ရဲ့ cockpit အတိုင္းပါပဲ။ ျမင္းေကာင္ေရ ၆၀၀ အားရွိတဲ့ ၅.၂ လီတာ စလင္ဒါ ၁၀ လုံးထုိး အင္ဂ်င္ဟာလည္း ၀-၆၀ မိုင္ႏႈန္းကို ၂ စကၠန္႔ေအာက္နဲ႔အေရာက္ ပို႔ေဆာင္ေပးႏုိင္စြမ္း ရွိေနပါတယ္။ ေလေၾကာင္းက႑မွာ အဓိကထား သံုးစြဲတဲ့ အလူမီနီယံနဲ႔ ကာဗြန္ဖိုင္ဘာတုိ႔ကို အဓိကထားသုံးစြဲျပီး တည္ေဆာက္ထားလုိ႔ ေပါ့ပါးသြက္လက္ျပီး အျမင္ဆန္းလွပါတယ္။
ဒါဘာဟုတ္ေသးသလဲ။ ယာဥ္ေမာင္းရဲ့ ထုိင္ခံုဟာ တိုက္ေလယာဥ္မွဴးေတြ အေရးေပၚအေျခအေနမွာ ခုန္ထြက္သလို ခုန္ထြက္ႏိုင္ေအာင္ ဖန္တီးထားပါတယ္တဲ့။ အေရးေပၚ အေျခအေနမွာ Eject ႏွိပ္လိုက္ရံုပါပဲတဲ့။
ဒါေပမယ့္ သာမန္ အေျခအေနမွာလည္း eject ခလုတ္က အသံုးဝင္ဖြယ္ ရွိေနပါတယ္။ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ Egoista ရဲ့ ယာဥ္ေမာင္းေနရာဟာ က်ဥ္းလြန္းတဲ့အတြက္ ယာဥ္ေမာင္းအေနနဲ႔ ကားထဲက ထြက္တဲ့အခါမွာ စတီယာရင္ကိုျဖဳတ္ ၊ မတ္တပ္ရပ္ျပီး ကားကိုေက်ာ္ခြျပီးမွ ထြက္လုိ႔ရမွာ ျဖစ္လို႔ပါပဲ။
ဘယ္လုိပဲဆုိဆုိ Egoista ကို မလိုခ်င္သူ ရွိမွာမဟုတ္ပါဘူး။ Aventador ေတြ ၊ LaFerreri ေတြ ၊ McLaren P1 ေတြနဲ႔ ယွဥ္ရပ္ထားရင္ေတာင္ အားလုံးက Egoista ကိုပဲ အာရံုစိုက္ၾကမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ ျပႆနာတစ္ခုေတာ့ ရွိေနပါတယ္။
ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ Lamborghini အေနနဲ႔ Egoista ကို ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ် သြားမွာမဟုတ္ပဲ လူအမ်ားရဲ့ အိမ္မက္ထဲမွာသာ ရွိေနေစမွာ ျဖစ္ေနလုိ႔ပါပဲ။
Lamborghini Egoista နဲ႔ အိမ္မက္ထဲမွာ ဆုံၾကစို႔လား။
Lamborghini ၏ ႏွစ္ ၅၀ ျပည့္ ေရႊရတုအထိမ္းအမွတ္ ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ Egoista စူပါကားဟာ ေလေၾကာင္းနည္းပညာကို အေျခခံျပီး အထူးထုတ္လုပ္ထားတဲ့ ၁ ေယာက္စီး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ျဖစ္ပါတယ္။
မွန္ပါတယ္။ ၁ ေယာက္စီးကား ျဖစ္ပါတယ္။ အတိအက် ေျပာရမယ္ဆုိရင္ေတာ့ Apache တိုက္ခိုက္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ကို အေျခခံျပီး ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ စူပါကားျဖစ္ပါတယ္။ စြမ္းေဆာင္ရည္ အပိုင္းသာမက ပံုစံဒီဇိုင္းပိုင္းမွာပါ Apache ရဟတ္ယာဥ္နဲ႔ တူညီသေယာင္ ရွိေနပါတယ္။
ပဥၥဂံပံုစံရွိ ယာဥ္ေမာင္းေနရာဟာ Apache ရဟတ္ယာဥ္ရဲ့ cockpit အတိုင္းပါပဲ။ ျမင္းေကာင္ေရ ၆၀၀ အားရွိတဲ့ ၅.၂ လီတာ စလင္ဒါ ၁၀ လုံးထုိး အင္ဂ်င္ဟာလည္း ၀-၆၀ မိုင္ႏႈန္းကို ၂ စကၠန္႔ေအာက္နဲ႔အေရာက္ ပို႔ေဆာင္ေပးႏုိင္စြမ္း ရွိေနပါတယ္။ ေလေၾကာင္းက႑မွာ အဓိကထား သံုးစြဲတဲ့ အလူမီနီယံနဲ႔ ကာဗြန္ဖိုင္ဘာတုိ႔ကို အဓိကထားသုံးစြဲျပီး တည္ေဆာက္ထားလုိ႔ ေပါ့ပါးသြက္လက္ျပီး အျမင္ဆန္းလွပါတယ္။
ဒါဘာဟုတ္ေသးသလဲ။ ယာဥ္ေမာင္းရဲ့ ထုိင္ခံုဟာ တိုက္ေလယာဥ္မွဴးေတြ အေရးေပၚအေျခအေနမွာ ခုန္ထြက္သလို ခုန္ထြက္ႏိုင္ေအာင္ ဖန္တီးထားပါတယ္တဲ့။ အေရးေပၚ အေျခအေနမွာ Eject ႏွိပ္လိုက္ရံုပါပဲတဲ့။
ဒါေပမယ့္ သာမန္ အေျခအေနမွာလည္း eject ခလုတ္က အသံုးဝင္ဖြယ္ ရွိေနပါတယ္။ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ Egoista ရဲ့ ယာဥ္ေမာင္းေနရာဟာ က်ဥ္းလြန္းတဲ့အတြက္ ယာဥ္ေမာင္းအေနနဲ႔ ကားထဲက ထြက္တဲ့အခါမွာ စတီယာရင္ကိုျဖဳတ္ ၊ မတ္တပ္ရပ္ျပီး ကားကိုေက်ာ္ခြျပီးမွ ထြက္လုိ႔ရမွာ ျဖစ္လို႔ပါပဲ။
ဘယ္လုိပဲဆုိဆုိ Egoista ကို မလိုခ်င္သူ ရွိမွာမဟုတ္ပါဘူး။ Aventador ေတြ ၊ LaFerreri ေတြ ၊ McLaren P1 ေတြနဲ႔ ယွဥ္ရပ္ထားရင္ေတာင္ အားလုံးက Egoista ကိုပဲ အာရံုစိုက္ၾကမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ ျပႆနာတစ္ခုေတာ့ ရွိေနပါတယ္။
ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ Lamborghini အေနနဲ႔ Egoista ကို ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ် သြားမွာမဟုတ္ပဲ လူအမ်ားရဲ့ အိမ္မက္ထဲမွာသာ ရွိေနေစမွာ ျဖစ္ေနလုိ႔ပါပဲ။
Lamborghini Egoista နဲ႔ အိမ္မက္ထဲမွာ ဆုံၾကစို႔လား။
credit myanmar consumer guide
0 comments:
Post a Comment