Microsoftႏွင့္ Sonyတို႔သည္ Xbox 360ႏွင့္ PS3 ဂိမ္းစက္မ်ား ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်စဥ္ကလည္း အႀကိတ္အနယ္ ေစ်းကြက္လုခဲ့ၾက
Sony ကုမၸဏီက ၎တုိ႔၏ Playstation
ဂိမ္းစက္အသစ္ (PS4)ကို ႏိုဝင္ဘာ (၁၅)ရက္ေန႔တြင္ တရားဝင္
တင္ပို႔ေရာင္းခ်လုိက္သည့္ေနာက္ ဂိမ္းစက္ေလာကတြင္ ၿပိဳင္ဆိုင္မႈ
တုိက္ပြဲသစ္တစ္ခု အစျပဳလာေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။ ဂ်ပန္နည္းပညာ ကုမၸဏီႀကီးသည္
ဂိမ္းဝါသနာအုိးမ်ား ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနသည့္ PS4ကို ေျမာက္အေမရိကတြင္
ပထမဆံုးအႀကိမ္ စတင္ေရာင္းခ်ၿပီ ျဖစ္သည္။ ၿပိဳင္ဘက္ႀကီး Microsoftကလည္း Xbox
One ဂိမ္းစက္အသစ္ကို ႏိုဝင္ဘာ (၂၂)ရက္ေန႔တြင္ တစ္ပတ္ေနာက္က်ၿပီး
ေရာင္းခ်မည္ျဖစ္ရာ ဂိမ္းစက္ထုတ္လုပ္မႈ အမွတ္တံဆိပ္ႀကီးႏွစ္ခု၏ နည္းပညာ
စီးခ်င္းတိုက္ပြဲ စတင္လာၿပီဟု ေလ့လာသူမ်ားက တင္စားခဲ့ၾကသည္။ Microsoftႏွင့္
Sonyတို႔သည္ Xbox 360ႏွင့္ PS3 ဂိမ္းစက္မ်ား ထုတ္လုပ္ေရာင္းခ်စဥ္ကလည္း
အႀကိတ္အနယ္ ေစ်းကြက္လုခဲ့ၾကသည္။
Nintendoက Wii Uဂိမ္းစက္အသစ္ကို ယမန္ႏွစ္က ထုတ္ေဝေရာင္းခ်စဥ္ အခက္အခဲမ်ားစြာ ႀကံုခဲ့ၿပီးေနာက္ ယခုတစ္ႀကိမ္ နည္းပညာဘီလူးႀကီးႏွစ္ေကာင္ အားၿပိဳင္မႈသည္ ဂိမ္းေလာက၏ ထိပ္တန္းပဋိပကၡတစ္ခုအျဖစ္ စိတ္ဝင္စားစရာ ျဖစ္လာႏုိင္ဖြယ္ ရွိေနသည္။ နာမည္ႀကီး ဂိမ္းအမ်ိဳးအစား အမ်ားအျပားကလည္း အဆိုပါ ဂိမ္းစက္သစ္မ်ားအတြက္ ရည္စူးသည့္ Versionမ်ားကို ေရးဆြဲထားျခင္းေၾကာင့္ ဂိမ္းစက္ဝယ္ယူရန္ ေရြးခ်ယ္သူမ်ားၾကား ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ရန္ ခက္ခဲလာေစဖြယ္ ရွိေနသည္။ ထုိ႔အျပင္ ယခင္ႏွင့္မတူသည့္ တစ္ခ်က္မွာ ဂိမ္းနယ္ပယ္အတြက္ ေရြးခ်ယ္စရာ အေနအထား ယခင္ထက္ ပိုမ်ားလာျခင္းျဖစ္ၿပီး အဆိုပါ အခ်က္က ကုမၸဏီ ႏွစ္ခုလံုးအတြက္ စိန္ေခၚမႈ ျဖစ္လာသည္။
PS3ႏွင့္ Xbox 360တို႔ အားၿပိဳင္စဥ္ ကာလက Facebookဆိုေသာ လူမႈကြန္ရက္ ဝက္ဘ္ဆုိက္ႀကီး ေခတ္မစားေသးေခ်။ Zynga၏ ဂိမ္းမ်ား မထြက္ေပၚေသးသလို Temple Run၊ Plants vs Zombiesတို႔သည္လည္း ဂိမ္းေလာကထဲ ေရာက္မလာေသး။ ထုိ႔အျပင္ ဂိမ္းစက္မ်ားအျဖစ္ အသံုးျပဳႏုိင္သည့္ iPhoneႏွင့္ Androidဖုန္းမ်ားလည္း ေစ်းကြက္ထဲတြင္ ရွိမေနခဲ့ေသးေပ။ လက္ရွိ အေျခအေနတြင္မူ Platformစံု ေရြးခ်ယ္စရာ ဂိမ္းအေတြ႕အႀကံဳမ်ား ရွိေနသည့္အတြက္ Sonyေရာ၊ Microsoftပါ ဂိမ္းစက္အသစ္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ပရိသတ္ရရွိေအာင္ ပိုမိုအားထည့္ရမည္ ျဖစ္သည္။
ဂိမ္းစက္ႏွစ္ခုလံုးသည္ Processor အပိုင္းႏွင့္ Memory ေထာက္ပံ့မႈ အပိုင္းတို႔တြင္ စြမ္းေဆာင္ရည္ မတိမ္းမယိမ္း ရွိေနသည္။ Graphicပိုင္းတြင္မူ PS4၏ ေမာင္းႏွင္အားက Xbox Oneထက္ အသာစီး ရလိမ့္မည္ဟု အမ်ားစုက သံုးသပ္ထားသည္။ Graphicပိုင္းကို ေထာက္ပံ့သည့္ GPUအတြက္ တူညီစြာ လုိင္စင္ယူထားေသာ္လည္း Sony၏ ဂိမ္းစက္က Coreေပါင္း (၁၁၅၂)ခုျဖစ္ၿပီး Microsoft၏ Coreအေရအတြက္ (၇၆၈)ခုထက္ သာလြန္လွ်က္ရွိသည္။ Microsoft၏ နည္းပညာက Coreမ်ား၏ ေမာင္းႏွင္မႈကို ပိုမိုျမန္ဆန္ေစေသာ္လည္း PS4က Graphicပိုင္း ၾကည္လင္ျပတ္သားမႈတြင္ (၄၀)ရာခုိင္ႏႈန္းမွ် ျမွင့္တင္လာႏုိင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ဂိမ္းစက္ႏွစ္ခုလံုးသည္ ဂိမ္းအေတြ႕အႀကံဳအျပင္ အျခား ေထာက္ပံ့မႈ အမ်ားအျပား အၿပိဳင္အဆုိင္ ထည့္သြင္းလာၿပီး အိမ္တြင္းေဖ်ာ္ေျဖေရး ဘက္စံုကိရိယာအသြင္ ပိုမို၍ ကူးေျပာင္းလာသည္။ ဂိမ္းစက္ ထုတ္လုပ္မႈ နယ္ပယ္တြင္ သူတင္ကိုယ္တင္ ႏွစ္ေပါင္းအေတာ္ၾကာ ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့သည့္ေနာက္ (၂၀၁၃) ႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ ၿပိဳင္ဘက္ႀကီးမ်ား ေနာက္တစ္ႀကိမ္ စိန္ေခၚလာမႈက ဂိမ္းခ်စ္သူမ်ားအတြက္ ေကာင္းမြန္သည့္ ရလဒ္မ်ား ထြက္ေပၚလာေအာင္ လံႈ႕ေဆာ္ေပးႏိုင္မည္ ဆိုျခင္းကိုမူ ေစ်းကြက္သုေတသီ အားလံုးက တညီတညြတ္တည္း လက္ခံထားေၾကာင္း သိရသည္။
credit planet.com.mm
Nintendoက Wii Uဂိမ္းစက္အသစ္ကို ယမန္ႏွစ္က ထုတ္ေဝေရာင္းခ်စဥ္ အခက္အခဲမ်ားစြာ ႀကံုခဲ့ၿပီးေနာက္ ယခုတစ္ႀကိမ္ နည္းပညာဘီလူးႀကီးႏွစ္ေကာင္ အားၿပိဳင္မႈသည္ ဂိမ္းေလာက၏ ထိပ္တန္းပဋိပကၡတစ္ခုအျဖစ္ စိတ္ဝင္စားစရာ ျဖစ္လာႏုိင္ဖြယ္ ရွိေနသည္။ နာမည္ႀကီး ဂိမ္းအမ်ိဳးအစား အမ်ားအျပားကလည္း အဆိုပါ ဂိမ္းစက္သစ္မ်ားအတြက္ ရည္စူးသည့္ Versionမ်ားကို ေရးဆြဲထားျခင္းေၾကာင့္ ဂိမ္းစက္ဝယ္ယူရန္ ေရြးခ်ယ္သူမ်ားၾကား ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ရန္ ခက္ခဲလာေစဖြယ္ ရွိေနသည္။ ထုိ႔အျပင္ ယခင္ႏွင့္မတူသည့္ တစ္ခ်က္မွာ ဂိမ္းနယ္ပယ္အတြက္ ေရြးခ်ယ္စရာ အေနအထား ယခင္ထက္ ပိုမ်ားလာျခင္းျဖစ္ၿပီး အဆိုပါ အခ်က္က ကုမၸဏီ ႏွစ္ခုလံုးအတြက္ စိန္ေခၚမႈ ျဖစ္လာသည္။
PS3ႏွင့္ Xbox 360တို႔ အားၿပိဳင္စဥ္ ကာလက Facebookဆိုေသာ လူမႈကြန္ရက္ ဝက္ဘ္ဆုိက္ႀကီး ေခတ္မစားေသးေခ်။ Zynga၏ ဂိမ္းမ်ား မထြက္ေပၚေသးသလို Temple Run၊ Plants vs Zombiesတို႔သည္လည္း ဂိမ္းေလာကထဲ ေရာက္မလာေသး။ ထုိ႔အျပင္ ဂိမ္းစက္မ်ားအျဖစ္ အသံုးျပဳႏုိင္သည့္ iPhoneႏွင့္ Androidဖုန္းမ်ားလည္း ေစ်းကြက္ထဲတြင္ ရွိမေနခဲ့ေသးေပ။ လက္ရွိ အေျခအေနတြင္မူ Platformစံု ေရြးခ်ယ္စရာ ဂိမ္းအေတြ႕အႀကံဳမ်ား ရွိေနသည့္အတြက္ Sonyေရာ၊ Microsoftပါ ဂိမ္းစက္အသစ္မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ပရိသတ္ရရွိေအာင္ ပိုမိုအားထည့္ရမည္ ျဖစ္သည္။
ဂိမ္းစက္ႏွစ္ခုလံုးသည္ Processor အပိုင္းႏွင့္ Memory ေထာက္ပံ့မႈ အပိုင္းတို႔တြင္ စြမ္းေဆာင္ရည္ မတိမ္းမယိမ္း ရွိေနသည္။ Graphicပိုင္းတြင္မူ PS4၏ ေမာင္းႏွင္အားက Xbox Oneထက္ အသာစီး ရလိမ့္မည္ဟု အမ်ားစုက သံုးသပ္ထားသည္။ Graphicပိုင္းကို ေထာက္ပံ့သည့္ GPUအတြက္ တူညီစြာ လုိင္စင္ယူထားေသာ္လည္း Sony၏ ဂိမ္းစက္က Coreေပါင္း (၁၁၅၂)ခုျဖစ္ၿပီး Microsoft၏ Coreအေရအတြက္ (၇၆၈)ခုထက္ သာလြန္လွ်က္ရွိသည္။ Microsoft၏ နည္းပညာက Coreမ်ား၏ ေမာင္းႏွင္မႈကို ပိုမိုျမန္ဆန္ေစေသာ္လည္း PS4က Graphicပိုင္း ၾကည္လင္ျပတ္သားမႈတြင္ (၄၀)ရာခုိင္ႏႈန္းမွ် ျမွင့္တင္လာႏုိင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ဂိမ္းစက္ႏွစ္ခုလံုးသည္ ဂိမ္းအေတြ႕အႀကံဳအျပင္ အျခား ေထာက္ပံ့မႈ အမ်ားအျပား အၿပိဳင္အဆုိင္ ထည့္သြင္းလာၿပီး အိမ္တြင္းေဖ်ာ္ေျဖေရး ဘက္စံုကိရိယာအသြင္ ပိုမို၍ ကူးေျပာင္းလာသည္။ ဂိမ္းစက္ ထုတ္လုပ္မႈ နယ္ပယ္တြင္ သူတင္ကိုယ္တင္ ႏွစ္ေပါင္းအေတာ္ၾကာ ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့သည့္ေနာက္ (၂၀၁၃) ႏွစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ ၿပိဳင္ဘက္ႀကီးမ်ား ေနာက္တစ္ႀကိမ္ စိန္ေခၚလာမႈက ဂိမ္းခ်စ္သူမ်ားအတြက္ ေကာင္းမြန္သည့္ ရလဒ္မ်ား ထြက္ေပၚလာေအာင္ လံႈ႕ေဆာ္ေပးႏိုင္မည္ ဆိုျခင္းကိုမူ ေစ်းကြက္သုေတသီ အားလံုးက တညီတညြတ္တည္း လက္ခံထားေၾကာင္း သိရသည္။
credit planet.com.mm
0 comments:
Post a Comment