BMW i3 လၽွပ္စစ္ကားကို စတင္ျဖန႔္ခ်ိေရာင္းခ်ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။ ဥေရာပနဲ႔အေမရိကန္က တိုက္ရိုက္မွာယူသူမ်ားကို ပို႔ေပးေနၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။

ေစ်းႏွုန္းကေတာ့အေမရိကန္ေဒၚလာ ၄၁၃၅ဝ ျဖစ္ပါတယ္။ လအနည္းငယ္ တြင္းမွာပဲ အေမရိကန္ကို အစီးေရ အေျမာက္အမ်ားတင္ပို႔လို႔ေရာင္းခ်ေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ BMW i3 ကိုမိတ္ဆက္ျပသေပးခဲ့တာ ၁ ႏွစ္မကေတာ့ပါဘူး။ သို႔ေပမယ့္ အမွန္တကယ္ ေကာင္းေရာက္ရွိလာမွုကေတာ့ယခုမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္စီးလုံး အလူမီနီယံ ကိုယ္ထည္နဲ႔ျပဳလုပ္ထားတဲ့BMW i3 က ဆူဇူကီး ဆြစ္ဖ္ ဂ်ပန္ကားတို႔နဲ႔ေတာင္ အရြယ္နဲ႔ပုံစံ သိပ္မကြာပါဘူး။

လစ္သီယမ္ ဘက္ထရီက ၂၂ ကီလိုဝပ္အား ထုတ္လုပ္ေပးနိုင္ၿပီး အားအျပည့္သြင္းထားရင္ မိုင္ ၁ဝဝ ေမာင္းႏွင္နိုင္မွာ ျဖစ္ပါ တယ္။ ေနာက္ထပ္ အားအျပည့္ျပန္သြင္းဖို႔အတြက္ ပုံမွန္ဆိုရင္ ၃ နာရီ ၾကာေပမယ့္ Fast Charing ကိုေရြးရင္ နာရီဝက္အတြင္းေတာင္ ၈ဝ ရာခိုင္ႏွုန္း အားျပည့္ေစတယ္လို႔ဆိုပါတယ္။ အျမန္ဆုံး ေမာင္းႏွင္ နိုင္မယ့္ Top Speed ကေတာ့တစ္နာရီ မိုင္ ၉ဝ ပါ။ ျမန္ဆန္ဖို႔အတြက္ မဟုတ္ပဲ ၿမိဳ႕တြင္းမွာ ေအးေအး လူလူေမာင္းႏွင္ဖို႔အတြက္ရည္ရြယ္တဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။

BMW မွ ထပ္မံေပးစြမ္းတဲ့Option တစ္ခု ရွိပါေသးတယ္။ ယင္းကေတာ့အင္ဂ်င္တပ္ဆင္မွု ျဖစ္ပါတယ္။ သို႔ေပမယ့္ ယင္းအတြက္က ေငြေနာက္ထပ္ ထပ္မံကုန္က်မွာပါ။ ၆၅ဝ စီစီ အရြယ္ရွိတဲ့ဆလင္ဒါ ၂ လုံပူး ဂ်နေရတာ ထပ္မံ တပ္ဆင္နိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သူကေတာ့ျမင္းေကာင္ေရအား ထုတ္လုပ္မွု ၃၄ ရွိပါတယ္။ ပုံမွန္ လစ္သီယံ ဘက္ထရီရဲ႕ျမင္းေကာင္ေရ အားထုတ္လုပ္မွုက ၁၇ဝ ပါ။ ဒါေၾကာင့္ ဘက္ထရီေတာ္ေတာ္ ေကာင္းတဲ့လၽွပ္စစ္ကားပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

လက္ရွိ ေပၚေနတဲ့ဟိုင္းဘရစ္နည္းပညာကားေတြမွာ ဘက္ထရီသီးသန႔္ က ေပးနိုင္တဲ့ပါဝါနဲ႔လည္ကိန္းက လက္ရွိ BMW i3 ေလာက္မရွိပါဘူး။ သူက လၽွပ္စစ္ကား ျဖစ္ဖို႔သီးသန႔္ရည္ရြယ္တဲ့အတြက္ ယခုလို မ်ားရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ သို႔ေပမယ့္ လၽွပ္စစ္ၿပိဳင္ကား ျဖစ္တဲ့Fisker Karma နဲ႔Telsa Model S တို႔ေလာက္က်လည္း စြမ္းေဆာင္ရည္ မျမင့္ပါဘူး။ သူတို႔က် ၿပိဳင္ကားျဖစ္ဖို႔ရည္ရြယ္တဲ့အတြက္ ဘက္ထရီ လည္းႀကီး၊ ျမင္းေကာင္ေရအားလည္း ပိုမ်ားပါတယ္။

လက္ရွိ BMW i3 က ၂၂ ကီလိုဝပ္အား၊ အေလးခ်ိန္ ေပါင္ ၄၅ဝ ရွိတဲ့လစ္သီယမ္ အိုင္းအြန္း ဘက္ထရီး ကိုသာ အသုံးျပဳထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ အားျပန္ျဖည့္တဲ့အခါ Normal Charge, Fast Charge ၂ မ်ိဳးခြဲထားၿပီး ခရီးေဝး သြားခ်င္သူမ်ားအတြက္ေတာင္ ရည္ရြယ္ထားျခင္းလို႔ဆိုပါတယ္။

ေပါ့လည္းေပါ့ပါးရမယ္၊ ျမန္ျမန္လည္းသြားနိုင္ရမယ္။ ဆီလည္း မစားဘူး။ ပတ္ဝန္းက်င္ကို ထိခိုက္မွု မရွိဘူး အစရွိတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္မ်ားကို ဦးတည္လို႔ထုတ္လုပ္ထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ခရီးသည္ ေလးဦး ဆံ့ၿပီး ေနာက္မွာ ခရီးအိတ္မ်ား ထည့္ဖို႔Hatch back လည္း ပါဝင္ပါတယ္။ ကားရဲ႕လက္ရွိ စုစုေပါင္း အေလးခ်ိန္က ေပါင္ ၂၇ဝဝ ပါ။ အေလးခ်ိန္ သိပ္မရွိတဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။

ကာလတန္ဖိုးအားျဖင့္ လက္ရွိ ၄ေသာင္း ၁ ေထာင္ေက်ာ္ပဲ သတ္မွတ္ထားမွုက စစခ်င္း ျဖန႔္ခ်ိမွုေၾကာင့္ပါ။ BMW i3 ဟာ ေနာက္ပိုင္း ကာလေဒသအလိုက္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၄ ေသာင္းခြဲေလာက္ အထိ ေပါက္ေစ်းရွိသြားနိုင္မယ့္ ဂ်ာမနီ BMW ရဲ႕လၽွပ္စစ္ကားငယ္ေလး တစ္စီး ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။
.
Ref: autoblog

0 comments:

Post a Comment

 
Top