၂ဝဝ၉ ခုႏွစ္ကတည္းက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ျပပြဲေတြမွာ ဝင္ေရာက္ျပသ ေနတဲ့ဂ်ာမနီ BMW ရဲ႕i8 ၿပိဳင္ကား ျဖစ္ပါတယ္။

Gasoline အင္ဂ်င္နဲ႔လၽွပ္စစ္ေမာ္တာေမာင္း ဘက္ထရီ ကို ေပါင္းစပ္ေပး ထားတဲ့ေပါင္းစပ္ေပးထားတဲ့ဟိုင္းဘရစ္ကား ျဖစ္ပါတယ္။ တစ္နာရီ ၁၆ဝ မိုင္ ဝန္းက်င္အထိ top speed ရွိပါတယ္။ ဘက္ထရီနဲ႔လည္း သီးသန႔္ အသုံးျပဳေမာင္းႏွင္နိုင္ၿပီး၊ Gasoline သီးသန႔္၊ ႏွစ္မ်ိဳးေပါင္း အေျခအေန အစရွိသျဖင့္ Mode အမ်ိဳးမ်ိဳးေျပာင္း ေမာင္းႏွင္ နိုင္ပါတယ္။ ဘက္ထရီရဲ႕ျမင္းေကာင္ေရအား ထုတ္လုပ္မွုက ၁၃၁ ရွိၿပီး ေလာင္စာအင္ဂ်င္က ၂၂၃ ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ႏွစ္ခုေပါင္းလိုက္ရင္ ပါဝါျပင္းတဲ့ၿပိဳင္ကားပဲ ျဖစ္ပါ တယ္။ ဆီစားႏွုန္းက မိုင္ ၁ဝဝ နီးနီးကို ၁ ဂါလံသာ ရွိပါတယ္။ ဆီစား အလြန္ သက္သာတဲ့ကားလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

ကားရဲ႕အေလးခ်ိန္ေပါင္ ေပါင္ ၃၆ဝဝ ရွိပါတယ္။ ခရိုမီယံ၊အလူမီနီယံ၊ ကာဘြန္ ဖိုက္ဘာ အခ်ိဳးခ်ေပါင္းစပ္ေပးထားၿပီး လိပ္ျပာေတာင္ပံ လို႔ေခၚတဲ့အေပၚပင့္ တံခါးေပါက္နဲ႔စတိုင္က် လွပေနတာကို ျမင္ေတြ႕ရပါတယ္။ အမိုးပြင့္ Roadster နဲ႔ၿပိဳင္ကား coupe ဆိုၿပီး ႏွစ္မ်ိဳး ထုတ္လုပ္ထား ပါတယ္။ ႏွစ္ေယာက္စီး ၿပိဳင္ကား ျဖစ္ၿပီး ကာလတန္ဖိုးကေတာ့အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁သိန္း ၃ ေသာင္း ဝန္းက်င္ လို႔ခန႔္မွန္းထားၾကပါတယ္။ ၂ဝ၁၃ ႏွစ္ကုန္ပိုင္းမွာ ျဖန႔္ခ်ိမွာ ျဖစ္ၿပီး ျမန္မာျပည္သာ တကယ္ေရာက္ လာနိုင္မယ္ဆိုရင္ အနည္းဆုံး သိန္း ၅ထာင္ေလာက္ကေတာ့အနည္းဆုံး ေပါက္ေစ်း ရွိမယ့္ ကား ျဖစ္ပါတယ္။
--
Ref: slashgear

0 comments:

Post a Comment

 
Top